martes, 24 de agosto de 2010

Dimecres, 11 d'agost de 2010

Avui és el dia de l'inici del viatge.
A les 5:30 surto de casa meva per agafar el tren de rodalies cap a Barcelona-Sants a les 5:55.
el tren cap a Sant Sebastià surt a les 7:35. La primera part del viatge (fins a Saragossa) és com l'AVE, fent alguna parada més. A partir d'aquí la velocitat disminueix i el nombre de parades augmenta. Es va guanyant altitud i cada vegada hi ha més revolts. A les 13:00 el tren arriba a l'estació de Sant Sebastià. Vaig a dinar al Bar Amazonas (Plaza Bilbao) un menú ràpid, que no ho acaba sent tant per l'hora que és. Agafo el tren de rodalies cap a Irún a les 14:45.


Quan arribo a Irún pregunto pel carrer que indica el paper que porto del Google Maps. Les primeres persones no tenen ni idea. Finalment, un noi que està en un caixer automàtic (i que s'acaba presentant com a Jon) m'acompanya a una urbanització que està al costat del Camp de Golf d'Hondarribia. Preguntem en un bar i allà no tenen ni idea on està l'alberg. Truquem a l'alberg i l'indiquen quin camí cal seguir. Caminem força estona per la carretera fins que agafem un camí cap a l'esquerra que ens fa entrar en un camí de maresmes. El paisatge és fantàstic.
De mica en mica el terreny es va enfilant i passem per una ermita que està sota d'uns plataners (el Santiagotxo). Girem a l'esquerra i preguntem en una casa a un senyor que ens indica amablement. Després d'una forta baixada arribem a l'alberg que està en un indret idíl·lic.

Es diu Molino de Goikoerrota. Quan arribem en Jon s'acomiada i em presento a l'alberg. Em diuen que m'estaven esperant. M'expliquen on està la bicicleta i la vaig muntant. Després de muntar-la pujo les alforges al dormitori i em donen la clau de la taquilla.
Em dutxo, col·loco les coses i faig un petit passeig pels voltants.
A les 20:00 vaig a sopar una amanida i pollastre amb patates. Acabant de sopar arriben dos nois que acaben de fer la Transpirineica. Són de Sonseca (Toledo) i de Zaragoza. Es diuen Juanjo i Fernando. Parlo amb ells mentre planifico l'etapa de l'endemà. Preveig fer dues etapes: Irún-Sant Sebastià i Sant Sebastià-Zarautz. Me'n vaig a dormir a les 22:00.

No hay comentarios:

Publicar un comentario